شناسهٔ خبر: 72510 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت ۷۰ کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل

پخش آسفالت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در قالب "طرح ملی ابرار" بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۰ روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشکین شهر، خلخال و کوثر به طول ۷۰ کیلومتر درحال اجرا است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،علی در بازید از عملیات ترانشه برداری و خاکبرداری راه روستای محروم کمر افزود : این ۱۰ پروزه روستایی با تلاش جهادی و انقلابی راهداران به صورت امانی انجام می شود.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: خدمت رسانی به روستاها در قالب "طرح ابرار" مورد تاکید ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای تحقق این مهم باهمه توان در میدان عمل آماده اقدام انقلابی است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه پروژه بهسازی و ترانشه برداری راه روستای محروم کمر بخش خورش رستم با تلاش راهداران دیار سبلان با قوت درحال اجراست افزود:۷  کیلومتر از مسیر ارتباطی روستای کمر بخش خورش رستم شهرستان خلخال چندین سال قبل اجرا شده بود و ۷ کیلومتر دیگر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل درحال انجام است و از روزهای آینده شن ریزی مسیر شروع خواهد شد.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حجم خاکبرداری این پروژه را ۱۷۵ هزار متر مکعب عنوان و اظهار امیدواری کرد با تلاش راهداران بهسازی راه روستای کمر که با مشارکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت اجرا می شود تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به اینکه سطح ارتفاع اجرای این پروژه ۷۵۰ متر است گفت: اجرای این طرح تا پل گاو  برعهده راهداری استان اردبیل است و مابقی مسیر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجانشرقی انجام خواهد شد.