شناسهٔ خبر: 72549 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پردیس:

فاز پنج جنوبی پردیس باید تا دو ماه آینده تکمیل شود/ تأکید بر رفع هرچه سریع‌تر نواقص واحدهای تحویلی با کیفیت مناسب

طاهرخانی در پردیس حبیب‌اله طاهرخانی در بازدید از فاز پنجم شهر جدید پردیس خطاب به مسوولان شرکت عمران این شهر جدید گفت: فاز پنجم پردیس باید تا دو ماه آینده تکمیل شود و اقدامات لازم جهت رفع نواقص واحدهای تحویلی با کیفیت مناسب در کوتاه‌ترین زمان انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، روز یکشنبه، بیست‌وسوم شهریورماه با توجه به تأکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص بررسی و پیگیری مشکلات سایت‌های مسکن مهر به صورت فاز به فاز و بلوک به بلوک به همراه مدیران و مسئولان شرکت عمران شهر جدید پردیس از فاز پنج این شهر جدید بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزئیات امور مربوط به واحدهای مسکونی این فاز قرار گرفت.

طبق دستور معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید مقرر شد با توجه به مشکلات موقت آب در فاز پنجم جنوبی و همچنین برای انجام افتتاح‌ها و تکمیل و تحویل واحدهای فاز پنج شمالی هرچه سریعتر برای هرکدام از مخازن و خطوط انتقال، پیمانکار مشخص و عملیات اجرایی با سرعت شروع شود.

طاهرخانی در این بازدید با اشاره به  اینکه اکثر مشکلات و اعتراضات مردمی پس از تحویل واحدها در این منطقه گزارش شده است، تاکید کرد، اقدامات لازم جهت رفع هرچه زودتر نواقص واحدهای تحویلی با کیفیت مناسب و در زمان کوتاه انجام گیرد.

مدیرعاملشرکت عمران شهرهای جدید در بخش دیگری از این بازدید گفت: کیفیت انجام امور حتما باید توسط مهندسین مشاور کنترل شود و اگر در انجام عملیات مشکلی به وجود آید، علاوه بر پیمانکار، مشاور نیز مسئول خواهد بود.

وی در ادامه بیان داشت: ضروری است که مشاورین در بخش ساخت و محوطه‌سازی کنترلی مضاعف داشته و به هیچ عنوان اقدامات بی‌کیفیت را نپذیرند. مشاورین در این راستا همچنین موظفند در حوزه معماری و تیغه‌چینی دیوارهای پیرامونی موارد فنی را به طور کامل رعایت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص برنامه اجرایی فاز پنجم جنوبی پردیس نیز اعلام کرد: این پروژه باید تا دو ماه آینده تکمیل و امور باقی مانده در دستور کار قرار گیرد و واحدهای تجاری کوچک و یک طبقه فاز پنجم جنوبی نیز هرچه سریع‌تر به پیمانکاران مشغول در سایت در جهت ارتقای سطح خدمات کیفی ساکنان واگذار شده و مجوزهای لازم ارائه شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، طاهرخانی درباره مشکلات موجود در بخش تأمین برق فاز پنجم شمالی نیز تاکید کرد: هرچه سریعتر قرارداد با پیمانکار در این باره امضا شده و کارگاه در سایت مشغول فعالیت باشد.

وی ضمن تأکید بر لزوم تأمین فضای سبز و پارک در تمامی فازهای مسکن مهر از مسوولان شرکت عمران شهر جدید پردیس خواست: تجهیز پارک و فضای سبز فاز پنجم جنوبی به وسایل بازی کودکان در دستور کار قرار گیرد.