شناسهٔ خبر: 72581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره بورسیه "از ایده تا اجرای پرفرمنس" با موضوع بازآفرینی شهری

پوستر دوره بورسیه "از ایده تا اجرای پرفرمنس" با موضوع بازآفرینی شهری در بخش ویژه هفتمین جشنواره‌ی فیلم مستقل خورشید با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان تهران، آتینا محمدیان روشن رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی گفت: جشنواره فیلم خورشید یک جشنواره مستقل با دیدگاه مسائل اجتماعی است که از ۸ تا ۱۱ مهرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. دربخش ویژه این جشنواره بازآفرینی شهری قرار دارد که با همکارزی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این بخش کلاس‌های کارگاه‌های آموزشی (work shop) با عنوان دوره بورسیه  از ایده تا اجرای پرفرمنس با موضوع بازآفرینی شهری توسط اساتید و صاحبنظران از ۱۱ تا ۲۸ شهریورماه برگزار شد.

محمدیان روشن تصریح کرد: جلسه اول این کلاس‌های آموزشی توسط دکتر محمد سعید ایزدی عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی و مدرس مدعو دانشگاه تهران برگزار شد. جلسه دوم ، سوم و چهارم توسط دکتر آزاده گنجی استادیار دانشکده هنرهای نمایشی دانشگاه تهران برگزار شد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه " مهدی یارمحمدی" مدیر جشنواره فیلم مستقل خورشید و عضو سازمان توسعه سینمای آسیا – اقیانوسیه برگزار کننده جلسه پنجم این کارگاههای آموزشی بود اضافه کرد: طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه رامین اکبری کارشناس کارگردانی نمایش جلسات ششم تا هشتم ایتن کارگاهها را برگزار نمود و در آخر روز پنج ۲۸ هریورماه که آخرین جلسه از کارگاههای آموزشی خواهد بود توسط سارینا شاد طراح حرکت تئاتر و پرفرمنس برگزار خواهد شد.