شناسهٔ خبر: 72753 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی به اصفهان سفر می‌کند

محمد اسلامی محمد اسلامی فردا شنبه ۳۰ شهریورماه در سفری دو روزه به اصفهان سفر خواهد کرد و از پروژه قطار سریع السیر اصفهان – قم – تهران بازدید خواهد کرد. وی همچنین افتتاح پروژه‌های راهسازی، مسکن مهر و دیگر پروژه‎های راه و شهرسازی استان اصفهان در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی فردا شنبه ۳۰ شهریورماه در سفری دو روزه به اصفهان سفر خواهد کرد. اسلامی در این سفر از پروژه قطار سریع السیر اصفهان – قم – تهران بازدید خواهد کرد و همچنین افتتاح پروژه‌های راهسازی، مسکن مهر و دیگر پروژه‌های راه و شهرسازی استان اصفهان در دستور کار سفر دو روزه وزیر راه و شهرسازی است.

برخی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که وزیر راه و شهرسازی در طول سفر دو روزه خود به استان اصفهان همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بازدید خواهد کرد پروژه‌های قطار سریع السیر اصفهان – قم – تهران، متروی بهارستان، فرودگاه اصفهان و کنارگذر شرق اصفهان است.

اسلامی در روز دوم سفر خود پروژه‌های مسکن مهر به تعداد ۵۲۹ واحد  و چند پروژه راهسازی را افتتاح خواهد کرد و همچنین در مراسم کلنگ‌زنی احداث یک‌هزار واحد مسکونی مشارکتی در قالب طرح اقدام ملی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز که در شاهین شهر  برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی رضا رحمانی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به اصفهان سفر خواهد کرد.