شناسهٔ خبر: 72754 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی وارد فرودگاه اصفهان شد

 بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه آبادان محمد اسلامی که برای بازدید و افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در سفری ۲ روزه به اصفهان سفر کرد به همراه رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن. و تجارت وارد فرودگاه اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی برای سفری ۲ روزه وارد فرودگاه اصفهان شد. وزیر راه و شهرسازی در این سفر ضمن بازدید از برخی پروژه‌های این وزارتخانه از جمله قطار سریع السیر اصفهان -قم-تهران، آغاز عملیات اجرایی بعضی از پروژه‌های مسکن و افتتاح برخی پروژه‌های دیگر را در دستور کار دارد.

وی در روز اول سفر خود از فرودگاه اصفهان، کنارگذر شرق اصفهان، پروژه قطار سریع السیر اصفهان-قم-تهران، مترو بهارستان و... بازدید خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی در روز دوم سفر خود ضمن افتتاح پروژه ۵۲۹ واحدی مسکن مهر و چند پروژه راهسازی در مراسم کلنگ زنی یک هزار واحد مسکونی مشارکتی طرح اقدام ملی تولید مسکن که در شاهین شهر برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد. 

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان، رضا رحمانی ،وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به این استان سفر می‌کند و در بازدید از پروژه تولید ریل ذوب‌آهن اصفهان در جلسه ای مشترک با وزیر راه و شهرسازی دیدار خواهد کرد.