شناسهٔ خبر: 72781 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۶۰ نفر از مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل لرستان آموزش دیدند

کلاس در آستانه طرح اربعین حسینی، کلاس آموزشی توجیهی مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان، در آستانه طرح بزرگ اربعین حسینی، به همت اداره ایمنی و ترافیک معاونت حمل و نقل این اداره کل، کلاس آموزشی و توجیهی مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر استان لرستان برگزار شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی و نقش مهم سلامت ناوگان حمل و نقل جاده ای در این طرح، این کلاس آموزشی توجیهی با هدف آماده‌سازی و خدمت‌رسانی هرچه بهتر ناوگان استان، ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی در ایام این طرح برگزار شد.

میثم قدمی ضمن قدردانی از شرکت‌های حمل و نقل خواستار تعامل بیشتر آنان در راستای برگزاری باشکوه طرح اربعین حسینی شد و افزود: خط قرمز این معاونت سلامت زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است و امیدواریم با تعامل دوسویه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت های حمل و نقل امسال نیز در ساماندهی حمل و نقل زائران اربعین حسینی و اقلام مورد نیاز آنها  موفق عمل نمائیم.

قدمی یادآور شد: دو مرحله دیگر از این کلاس آموزشی در هفته آینده جهت آموزش بیش از ۶۰ نفر دیگر از مدیران فنی سطح استان برگزار خواهد شد.

در پایان این کلاس آموزشی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و روسای ادارات ستادی به پرسش ها و دغدغه های مدیران فنی شرکتها پاسخ دادند.