شناسهٔ خبر: 72798 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۹۰ درصدی آشیانه ماشین آلات راهدارخانه آلوارس سرعین

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: آشیانه ماشین آلات راهدارخانه آلوارس سرعین۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از روند احداث این پروژه با بیان اینکه در راستای تحقق شعار زمستان بیدار و رونق گردشگری راهدارخانه آلوارس سرعین درحال احداث است افزود:ساختمان اداری این پروژه نیز با تلاش راهداران هم اکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: راهدارخانه آلوارس در زمینی به مساحت ۲ هزارو ۵۰۰ مترمربع شامل ۲۰۰ مترمربع ساختمان اداری و ۱۸۰ مترمربع آشیانه ماشین آلات است.

عضو شورای اداری استان اردبیل تحقق شعار زمستان بیدار استاندار اردبیل، رونق گردشگری و توسعه ورزش‌های زمستانی را از اهداف اصلی اجرای پروژه راهدارخانه آلوارس عنوان کرد و افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل گفت:با افتتاح این پروژه راهداران پرتلاش درکنار سایر اقدامات مستمر راهداری به اهالی روستا‌های واقع شده در مسیر آلوارس نیز خدمات لازم را ارائه خواهند كرد.

گفتنی است استان اردبیل ۶ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه اصلی،فرعی،روستائی و بزرگراه دارد و ۹ راهدارخانه نیز در محورهای مواصلاتی استان فعال است.