شناسهٔ خبر: 72823 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در پایان اولین روز سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان

وزیر راه و شهرسازی ۲ جاده روستایی و یک پل اتصالی را به ارزش ۶۵ میلیارد ریال افتتاح کرد

افتتاح کمربندی محمود آباد با حضور وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی در پایان روز اول سفر خود به استان اصفهان با حضور در شرق این استان ۲ جاده روستایی قلعه عبدالله و قلعه بالا و همچنین پل اتصالی اژیه به هرند را که با صرف اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال ساخته شده است،‌ افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پایان اولین روز سفر خود به استان اصفهان به همراه حسن کامران و احمد سالک نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی و استان اصفهان ۲ جاده روستایی قلعه عبدالله و قلعه بالا و همچنین پل اتصالی اژیه به هرند را افتتاح کرد.

پل اژیه به هرند که بر روی رودخانه زاینده رود واقع شده است با ۴ دهنه ۲۲ متری به طول یک و نیم کیلومتر و عرض محور ۱۲ متر با ۴۰ میلیارد اعتبار از محل اعتبارات راهداری ساخته شده است.

جاده روستایی قلعه عبدالله نیز به طول ۵ و نیم کیلومتر با ۲۵ میلیارد اعتبار با عرض محور ۸ متر و عرض آسفالت ۶ متر و همچنین جاده روستایی قلعه بالا به طول ۴ و نیم کیلومتر و با عرض آسفالت ۶ متر و عرض محور ۸ متر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی ساخته شده است.