شناسهٔ خبر: 72869 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پيام مديرعامل شرکت فرودگاه ها به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

سیاوش امیرمکری رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران گفت: دوران دفاع مقدس برای ملت ما ظرفيت و موقعيتی فراهم کرد تا بتواند با احساس اتّکاء به نفس، عزّت، استقلال و خودباوری ملی، جوهره خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد و دست به خلق حماسه ای عظيم بزند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در پیام سیاوش امیرمکری آمده است: دوران دفاع مقدس برای ملت ما ظرفیت و موقعیتی فراهم کرد تا بتواند با احساس اتّکاء به نفس، عزّت، استقلال و خودباوریِ ملیِ، جوهره ی خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد و دست به خلق حماسه ایی عظیم بزند. به یقین همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند:«دفاع مقدس مظهر حماسه است، مظهر معنویت و دینداری است، مظهر آرمان خواهی است، مظهر ایثار و از خودگذشتگی است، مظهر ایستادگی و پایداری و مقاومت است، مظهر تدبیر و حکمت است.»

«هشت سال دفاع مقدس گنجینه ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه گذاری کند.»

جنگ را اگرچه دشمن با هدف خاموش کردن نهال انقلاب راه انداخت اما خون جوانان انقلابی که به پای این نهال ریخته شد، آن را تنومند کرد و امروز این انقلاب و دستاوردهای آن مرهون ایستادگی و مقاومت ملت شریف ایران است.

جنگ اگرچه ویرانی به بار آورد و عزیزانمان را از ما گرفت اما روح این ملت را در شجاعت و خودباروی صیغل داد. به راستی که باید نام این ملت را بلند آوازه و به حضور همه جانبه اش در همه عرصه ها افتخار کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، آغاز هفته دفاع مقدس را به همه همکارانم در صنعت هوانوردی به ویژه ایثارگران، جانبازان و آزادگان شاغل در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم و سربلندی ایران عزیزمان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.