شناسهٔ خبر: 72905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عقد قرارداد برای اجرای ۶ پروژه آماده‌سازی و محوطه‌سازی سایت‌های مسکن مهر کردستان

مسكن معاون بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان از اجرای شش مورد عقد قرارداد برای آماده سازی و محوطه‌سازی شهرک‌ها و سایت های مسکن مهر استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان کردستان، خسرو ویسی گفت:  با توجه به توپوگرافی منطقه و لزوم انجام عملیات آماده‌سازی و محوطه‌سازی شهرک‌های مسکونی واگذار شده ، هزینه اجرایی  عملیات مربوطه را  دو چندان کرده است.

ویسی ادامه داد: به همین منظورعملیات اجرایی ۶ پروژه در قالب اجرایی عملیات آماده سازی و محوطه سازی شامل آماده سازی سایت یک میدان امام حسین قروه ، آماده سازی سایت  یک شهرک هواشناسی قروه ، اماده سازی شهرک مولوی مریوان ، آماده سازی فاز ۱ شهرک فرهنگیان کامیاران و اماده سازی فاز ۲ شهرک فرهنگیان در کامیاران جمعاٌ به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال که هم اکنون بطور میانگین از پیشرفت ۶۰ درصدی برخوردارند شروع شده است .

وی خاطرنشان کرد: در راستای برنامه اجرایی سال ۹۸ مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل عملیات محوطه سایت های مسکن مهر سطح استان کردستان لحاظ گردیده است که اکثر پروژه ها در حال اجراست.