شناسهٔ خبر: 72959 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

ارزش‌های دفاع مقدس یک ذخیره بزرگ برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است / مومنانه و متعهدانه در مسیر محرومیت زدایی برای ارتقای رضایت جامعه گام بر می داریم

محمد اسلامی وزیر را و شهرسازی گفت: ارزش‌های دفاع مقدس یک ذخیره بزرگ برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی در همایش  تبیین دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس ضمن عرض تبریک و گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و دوران هشت‌سال دفاع مقدس اظهار داشت: فراموش نکنیم که به معنای حقیقی کلمه هر آنچه داریم از شهدا است. کاری که باعث‌ سرشکستگی تهدید‌ها و باور‌های استکبار شد که فکر می‌کردند چند روزه انقلاب و جمهوری اسلامی سرکوب میشود.

وی افزود: اگر مروری به تاریخ 40 ساله انقلاب داشته باشیم، می‌بینیم که فقط یک مولفه موثر توانست تا به امروز اهداف استکبار را ناکام بگذارد و آن جوهره باور به نصرت الهی است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه با همت و حضور همه جانبه در آن ایام دستاورده‌های زیادی برای انقلاب به ارمغان آورده است، تصرح کرد: اگر امروز به لطف همکاران و دست اندرکاران این نمایشگاه برگزار شد به این خاطر است که بتوانیم از زحمات کشیده شده در آن دوره قدردانی کنیم و مروری بر خاطراتی داشته باشیم که ارزش‌های آن‌ها در رسیدن به اهداف انقلاب موثر بود و می‌توان از آن به عنوان یک ذخیره بهره‌ برد.

اسلامی با اشاره به اینکه عملکرد وزارت راه و شهرسازی به معنای واقعی متصل به زندگی مردم است، اظهار داشت: وظایف این وزارتخانه در زندگی مردم تاثیر دارد و سعی دارد در تمام صحنه‌ها حضوری متعهدانه و خدمت مومنانه داشته و در راستای جلب رضایت مردم و جامعه گام بر دارد.

وی ادامه داد: تمام برنامه‌ریزی‌ها در رشد و توسعه با محوریت محرومیت زدایی است تا بتوانیم یک قدرت اقتصادی بسیار مناسب در کنار قدرت نظامی داشته باشیم که توانسته چشم دشمانان را کور کند و امیدواریم منجر به سعادت مردم شود.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان در قبال ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار گران کوتاهی نمی‌شود به طور قطع برای قدردانی و زنده نگهداشتن یاد شهدا، ایثارگران و آزادگان از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.همچنین برنامه‌های زیادی پیش رو داریم و قطعا در این وزارتخانه به صورت همگرا با وحدت رویه کار را پیش خواهیم برد.