شناسهٔ خبر: 72977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راه و شهرسازی فارس؛

عملیات احداث بزرگراه جهرم – لار به طول ۵۳ کیلومتر در دست اجرا است

فرزاد جمشیدی عملیات احداث بزرگراه جهرم- لار – بندرعباس که یکی از محورهای شریانی و ارتباطی استان فارس با استان هرمزگان می باشد ، به طول ۵۳ کیلومتر در سه قطعه در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس در دست اجراست.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ، فرزاد جمشیدی سرپرست راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات احداث بزرگراه جهرم-لار – بندر عباس در سه قطعه که قطعه اول به طول ۱۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در دست اجرا می باشد که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت بوده که در صورت رفع مشکل قیر ظرف چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: قطعه دوم به طول ۲۵ کیلومتر نیز با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا می باشد.

جمشیدی اظهار داشت: قطعه سوم بزرگراه جهرم – لار- بندر عباس به طول ۱۳ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصددر حال اجرای عملیات خاکبرداری ، خاکریزی و احداث ابنیه فنی می باشد.

سرپرست راه و شهرسازی فارس خاطر نشان ساخت: پیشرفت فیزیکی کل طرح در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس حدود ۳۰ درصد است که جهت اتمام طرح نیازمند اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال می باشد که امیدواریم با تامین اعتبار لازم و به موقع شاهد بهره برداری از این طرح مهم و حیاتی باشیم.