شناسهٔ خبر: 72978 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهریور ماه امسال صورت پذیرفت؛

كاهش ۳۶ درصدی فوتی‌های رانندگی در محورهای برون شهری مازندران

تصادف مدير كل راهدرای و حمل و نقل جاده ای مازندران از کاهش ۳۶ درصدی فوتی های رانندگی در محورهاي برون شهري این استان در شهریور ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، عباسعلی نجفی با بيان اين خبر اظهار داشت: در راستاي كاهش نصادفات و فوتی های رانندگی ، اقدامات اجرایی و آموزشی در سطح استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد :  هر ساله در ماه شهریور به علت پایان تعطیلات تابستانی شاهد حجم گسترده ای از سفر های بومی و غیر بومی در سطح استان و در نتیجه افزایش تصادفات و فوتی های رانندگی می باشیم که خوشبختانه در سالجاری با گستردگی عملیات راهداری و ایمن سازی جاده ها تعداد تصادفات و فوتی ها کاهش قابل ملاحظه ای نسبت به سال گذشته داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه به تعداد فوتي ها در سوانح رانندگی در شش ماهه سالجاري در سطح جاده های استان اشاره و تصریح نمود : در حال حاضر در پایان شش ماهه اول سالجاری تعداد فوتی های رانندگی در محورها ۲۴۵ نفر بوده که نسبت به سال گذشته  ۳ درصد کاهش داشته است.   

وی در خاتمه عنوان نمود : امید است با تداوم اقدامات اجرایی و آموزشی ، روند کاهشی تصادفات و فوتی ها تا پایان سال جاری ادامه یابد.

لازم به ذکر است اعداد مذکور برابر آمار ارسالی از سوی فرماندهی پلیس راه استان مازندران منتشر شد.