شناسهٔ خبر: 73017 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

مسکن مهر طرح ملی و متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران است/ تامین اعتبار لازم برای اتمام پروژه مسکن مهر

نبیان- مسکن مهر علی نبیان در نشست پیگیری واحدهای باقیمانده مسکن مهر با اشاره به تامین اعتبار لازم برای اتمام پروژه مسکن مهر گفت: مسکن مهر طرحی بود که به اشتباه تنها متعلق به وزارت راه و شهرسازی قلمداد شد در صورتی که این طرح، یک طرح ملی و متعلق به دولت جمهوری اسلامی است و تمامی نهادهای دولتی در تکمیل آن نقش دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست پیگیری واحدهای باقیمانده مسکن مهر از تامین اعتبار لازم برای اتمام پروژه مسکن مهر خبر داد و گفت: این اعتبار براساس بند ب تبصره ۸ قانون بودجه سال ۹۸ محقق شده تا عزم ملی اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال به ثمر رسد.

نبیان افزود: مسکن مهر طرحی بود که به اشتباه تنها متعلق به وزارت راه و شهرسازی قلمداد شد در صورتی که این طرح، یک طرح ملی و متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران است و تمامی نهادهای دولتی در تکمیل آن نقش دارند.

وی با اشاره به عزم دولت برای اتمام این طرح تا پایان امسال گفت: اگر تا پیش از این اتمام طرح مسکن مهر یک تکلیف اداری برای ما بود، بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری این موضوع به یک تکلیف شرعی تبدیل شده و همگی باید حداکثر توان خود را برای اتمام پروژه‌های بدون مشکل حقوقی مسکن مهر تا پایان سال ۹۸ به کار گیریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی برگ برنده ادارات کل راه و شهرسازی در تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر را تعامل با نهادهای مرتبط از طریق تشکیل جلسات شورای مسکن با حضور استانداران و معاونان عمرانی هر استان برشمرد و اظهار کرد: حضور مدیران استانی بخش‌های مختلف و حل مشکلات به‌صورت تعاملی بهترین راه برای رسیدن به نتیجه مطلوب است.

به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، در این جلسه که با حضور مدیران ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های اردبیل، مرکزی، گلستان، سمنان، شرق سمنان، سیستان و بلوچستان، ایرانشهر، قم، بوشهر و اصفهان برگزار شد، مشکلات پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر مطرح و پیشنهادهای لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.