شناسهٔ خبر: 73189 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

میثاق دوباره می‌بندیم تادر حوزه تخصصی شهرسازی و معماری پرتلاش گام برداریم/ بیشترین آمار متخصصان شاغل در حوزه معاونت شهرسازی و معماری خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند

تقدیر از خانواده های شهدا و ایثارگران حوزه معاونت شهرسازی و معماری فرزانه صادق مالواجرد در مراسم تقدیر از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در حوزه معاونت شهرسازی و معماری اعلام کرد: میثاق می‌بندیم که همچنان پرتلاش به کار خود ادامه دهیم و موجبات افتخار ایران اسلامی را فراهم بیاوریم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق‌مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاغل در حوزه معاونت شهرسازی و معماری، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مثمرثمر و تخصصی نیروهای شاغل در حوزه تخصصی شهرسازی و معماری، با اعلام این مطلب که خود نیز از خانواده‌های ایثارگران به شمار می‌رود، گفت: با تک تک وجود خود درد و رنجی را که بر تک تک افرادی که عزیزان خود را در هشت سال دفاع مقدس از دست داده‌اند و همچنین افرادی که جزو خانواده‌های ایثارگران و جانبازان محسوب می‌شوند، حس می کنم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران ثابت کردند که در سخت‌ترین شرایط توان مقاومت در برابر سختی‌ها را داشتند و تعهد و صبوری این خانواده‌ها شایسته تقدیر و تشکر ویژه است.

صادق‌مالواجرد با تاکید بر اینکه حوزه معاونت شهرسازی و معماری بیش‌ترین تعداد خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران را دارد، تصریح کرد: خانواده معماری و شهرسازی در حوزه تخصصی خود با عملکردی که موجود است، ثابت کرده اند که جزو بهترین‌های خانواده وزارت راه و شهرسازی بوده و هستند.

وی همچنین تصریح کرد: صبوری و تعهدی که کارکنان حوزه معاونت شهرسازی و معماری از خود نشان داده اند و اعتقادی که به انجام کار تخصصی دارند، شایسته تقدیر است و امیدوارم همچنان سربلند و باوقار به پیش بروند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه حفظ خون شهدا و اعتقاداتی که برای حفظ وطن داشته اند به امانت به تک تک ما به امانت سپرده شده است، خاطرنشان کرد: خون شهدا موجب باقی ماندن اقتدار کشور شد و موجب شد تا یک وجب از خاک کشور از دست نرود و به همین دلیل نیز تک تک ما میراث‌دار خون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مسئولیت و تعهدی به مراتب بیش از سایر خانواده‌ها دارند، گفت: جنگ با تمامی تخریب‌ها و بدی‌هایی که از خود بر جای گذاشت، همدلی در کشور به وجود آورد که باید در جهت تقویت آن نهایت تلاش خود را به کار ببندیم.

صادق‌مالواجرد ضمن تشکر مجدد از تمامی حوزه های زیر مجموعه معاونت شهرسازی و معماری همچون دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران، دفتر معماری و طراحی شهری، دفتر طرح های کالبدی و دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران اعلام کرد: موفقیت حوزه معاونت شهرسازی و معماری محصول تلاش و کوشش تک تک اعضای مجموعه است که از همه به نوبه خود تقدیر و تشکر می کنم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با دیگر در حوزه معماری و شهرسازی میثاق می‌بندیم که همچنان پرتلاش به کار خود ادامه دهیم و موجبات افتخار ایران اسلامی را فراهم بیاوریم.