شناسهٔ خبر: 73215 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات قیرپاشی و آسفالت راه روستایی نوار – ینگی قلعه

غلطك رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن از آغازعملیات قیر پاشی و آسفالت راه روستایی نوار – ینگی قلعه خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " احمد محمدی " بیان کرد: این راه روستایی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان رزن  می باشد که دارای حدود ۶۰۰ متر طول برای اجرای ابنیه ، ساب بیس در صورت لزوم ، بیس به عرض ۷ متر و آسفالت بیندر  به عرض ۵/۵  متر  و ضخامت ۶سانتی متر است که برای تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۳۷ میلیون تومان مورد نیاز دارد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اقدامات دولت تدبیر و امید در چند سال اخیر، بهسازی و آسفالت راههای روستایی نمود پر رنگ تری گرفته و در حال حاضر به عنوان یکی از اهداف و برنامه‌های اساسی راه و شهرسازی استان همدان به شمار می رود.

وی یادآور شد: عملیات قیر پاشی و آسفالت پروژه راه روستایی نوار_ ینگی قلعه به طول بالغ بر ۵۴۰متر و به عرض ۵/۵ متر آسفالت بیندر ۰.۱۹ ، شروع گردید که توسط نماینده مردم شریف شهرستان های رزن و درگزین و اعضای شورای اسلامی روستاهای مذکور مورد بازدید قرار گرفت .

محمدی اضافه کرد: با احتساب و اضافه شدن  حدود۱۵۱متر طول به عرض ۵/۵ متر از انتهای آسفالت  قدیمی ، روستای ینگی قلعه به نوار  طول کل پروژه بالغ بر۷۰۰ متر می شود.