شناسهٔ خبر: 73259 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد سر زده نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام از اداره كل راه وشهرسازي استان

كاظمي حجت الاسلام والمسلمين كريمي تبار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ضمن بازديد سرزده از اداره كل راه وشهرسازي استان و شركت در نماز جماعت كاركنان اين اداره كل و ديدار با مديركل اين دستگاه اجرايي از روند اجراي كارهاي اداري و تكريم ارباب رجوع در اين اداره كل بازديد كرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه وشهرسازي استان ايلام، حجت الاسلام والمسلمين كريمي تبار در اين بازديد روند تكريم ارباب رجوع و ميز خدمت اين اداره كل را مناسب ارزيابي كرد و اظهار داشت: اداره كل راه وشهرسازي استان يك دستگاه اجرايي با حجم كارهاي بزرگ و مختلف در زمينه هاي راه سازي، ساخت ساختمانهاي فرهنگي، مذهبي، عمومي و دولتي ، واگذاري زمين به بخشهاي مختلف دولتي و مردمي ، ساخت مسكن ، حفاظت از اراضي ملي و دولتي و ... است و اين حجم كار نياز به نظم خاص و تقسيم كار دقيق دارد كه خوشبختانه در اين اداره وجود دارد.

وي ضمن عرض خسته نباشيد و خداقوت به همه دست اندركاران و مسئولين استان از تلاشهاي اين مجموعه در راستاي عملياتهاي عمراني ، خصوصا" بخش راه سازي و توسعه راههاي استان براي حضور زائران اربعين حسيني (ع) قدرداني كرده و بر تلاش بيشتر براي تكميل اين پروژه ها تاكيد كرد.

مهندس كاظمي مديركل راه وشهرسازي استان ايلام نيز در اين ديدار ضمن خوش آمد گويي به نماينده ولي فقيه دراستان و استقبال از حضور ايشان دراين اداره كل اين حركت را باعث دلگرمي  خود و همه كاركنان اين دستگاه اجرايي خواند و گزارشي اجمالي از روند اجراي پروژه هاي عمراني و اقدامات اين اداره كل در جهت تكريم ارباب رجوع ارائه داد.