شناسهٔ خبر: 73286 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد

نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی استان در آستانه اربعین حسینی

مجتمع مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی استان در قالب طرح ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین حسینی انجام می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خوزستان ، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: هم اکنون ۴۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی خوزستان به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ویژه نظارت بر مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی افزود: این کمیته در شهرستان ها متشکل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، میراث فرهنگی، اماکن و معاونت بهداشت و درمان آن شهرستان است که در آستانه اربعین حسینی و با توجه به تردد زائران، بازدید از مجتمع ‌ها را به صورت دوره‌ای، متوالی و سرزده با اولویت رعایت موارد بهداشتی، نظافت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی انجام داده و برای رفع نواقص احتمالی تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بر کیفی‌سازی خدمات ارائه شده به مسافران مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تاکید کرد و گفت: این مجتمع ها شامل جایگاه سوخت، رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی زنانه و مردانه است که نظارت بر آنها صورت می گیرد.