شناسهٔ خبر: 73318 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پرند عنوان شد:

پنج هزار واحد مسکن مهر در پرند آماده افتتاح است

بازدید طاهرخانی از پرند مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از این شهر جدید از تکمیل و آماده افتتاح شدن ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر در پرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید روز دوشنبه، هفتم مهرماه با حضور در شهر جدید از پروژه‌های در حال ساخت مسکن مهر این شهر جدید، شامل پروژه‌های مسکونی، بوستان‌های شهری، مدارس، ایستگاه آتش‌نشانی فاز چهار و سایر پروژه‌های روبنایی بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، سپس با حضور در شرکت عمران شهر جدید پرند، ضمن شنیدن گزارش اقدامات صورت‌گرفته، دستورات لازم در خصوص سرعت بخشیدن به روند ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر پرند را صادر و بر تسریع در تکمیل پروژه‌های در حال ساخت تاکید کرد.

محسن وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند نیز در بخشی از این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده از تکمیل و آماده افتتاح شدن پنج هزار واحد مسکن مهر در فازهای چهار، پنج و شش این شهر خبر داد و گفت: روند واگذاری این واحدها به متقاضیان به زودی آغاز می‌شود.

در این جلسه همچنین مقرر شد، به‌منظور تسهیل و افزایش فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر، زیرساخت‌های واحدهای مسکونی به‌سرعت تکمیل شود.

در بخش دیگری از این نشست نیز سهم آورده متقاضیان، تسهیلات بانکی و اعتبارات داخلی برای تکمیل باقی‌مانده واحدهای مسکن مهر پرند مشخص شد.

تعیین تکلیف پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر، تعیین تکلیف و بررسی نحوه صدور پروانه‌های ساخت و بررسی وضعیت فروش عرصه واحد‌های مسکن مهر از دیگر موارد مطرح‌شده در این نشست بود که به تفصیل مورد بحث قرار گرفت.