شناسهٔ خبر: 73333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه كميسيون ماده ۵ قم برگزار شد

حسن صبوری مديركل راه وشهرسازی استان قم از برگزاري جلسه كميسيون ماده ۵ شهر قم با حضور معاون عمرانی استانداری قم خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان قم, حسن صبوری در این خصوص اظهار داشت: بررسی درخواست‌های این اداره کل به منظور تامین زمین در راستای اقدام ملی مسکن و بررسی سایر درخواست‌های مربوط به تغيير كاربري و تغییر ضوابط و مقررات طرح تفصیلی از جمله مواردي بود كه در اين جلسه به بحث و بررسي گذاشته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

دبير كميسيون ماده ۵ استان قم ياد آورشد اين جلسه، با ریاست بهشتی معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری قم و با حضور اکثریت اعضای کمیسیون در محل سالن جلسات معاونت عمرانی برگزار شد.

كميسيون ماده ۵ قانون تاسيس شورايعالي شهرسازي و معماري ايران كميسيوني است براي بررسي و تصويب طرح تفصيلي و تغييرات بعدي آن كه به رياست استاندار و در غياب وی معاون امور عمراني استانداري به عنوان قائم مقام و دبيري مديركل راه و شهرسازي تشكيل مي شود و معاون شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي نيز مسئوليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد.

هم استانی ها برای اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵ به پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان قم به نشانی www.qom.mrud.ir مراجعه کنند.