شناسهٔ خبر: 73352 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

به همت شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا

مسابقه نقاشی با موضوع قطار به مناسبت روز جهانی كودك برگزار می‌شود

لوگو رجا شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا به مناسبت ۱۶ مهر ماه-روز جهاني كودك- مسابقه نقاشی با موضوع سفر با قطار، ويژه كودكان برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا اعلام کرد: مسابقه نقاشی کودک در گروه سنی ۲ تا ۱۲ سال و در ۲ سطح کودکان مسافر داخل قطار و عموم خردسالان جامعه  برگزار می‌شود.

این مسابقه در سطح کودکان مسافر داخل قطار در  قطارهای منتخب شرکت حمل و نقل ریلی رجا که در تاریخ ۱۶ مهر ماه ۱۳۹۸ سیر می‌کنند، با اهدای بسته‌های مدادرنگی به کودکان مسافر برگزار می‌شود. نقاشی‌ها در داخل قطار جمع‌آوری شده و برای داوری در اختیار متخصصان و داوران قرار می‌گیرد.

عموم خردسالان جامعه نیز می‌توانند تصویر نقاشی خود با موضوع قطار، راه آهن و سفر ریلی را به همراه ذکر مشخصات خود مانند نام‌و ‌نام‌خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تماس، در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۹ مهر ماه برای اینستاگرام این شركت به نشانی rajarail@  یا پست الکترونیکی marketing@raja.ir ارسال کنند.

پس از داوری مقدماتی آثار ارسالی، از هر سطح ۱۰ اثر انتخاب (مجموعا ۲۰ اثر) و در اینستاگرام شرکت رجا نشر داده می‌شود که در نهایت ۳ نقاشی از هر بخش (مجموعا ۶ نقاشی) بر اساس آرای جمع‌آوری شده در شبكه اینستاگرام شركت، به عنوان برنده نهایی انتخاب شده و یك كوپه رایگان رفت و برگشت از قطارهای این شركت‌ با انتخاب مسیر و با اعتبار استفاده تا پایان سال ۱۳۹۸ به آنان تعلق می‌گیرد.