شناسهٔ خبر: 73403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان نظام ‌مهندسی در استان بوشهر

آزمون نظام مهندسی آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان، کاردانان و معماران تجربی در استان بوشهر روزهای هجدهم و نوزدهم مهرماه امسال برگزار می‌ شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، فرزاد رستمی ضمن اعلام این خبر بیان کرد: این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه، هجدهم و نوزدهم مهرماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالی شهر برگزار می‌ شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به ضروری بودن شرکت در این آزمون برای مهندسینی که قصد فعالیت حرفه‌ ای را دارند، خاطر نشان ساخت: فارغ التحصيلان رشته‌های ۷ ‌گانهٔ نظام‌ مهندسی ساختمان شامل عمران، معماری، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، نقشه‌ برداری، ترافیک و شهرسازی بعد از گذشتن ۳ سال از گرفتن مدرک تحصیلی و کسب سوابق مرتبط با موضوع و با عضویت در سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان می‌ توانند در این آزمون شرکت نمایند.

وی یاد آور شد: متقاضیان بعد از کسب دست ‌کم پنجاه درصد امتیاز این آزمون می ‌توانند پروانهٔ اشتغال بکار خود را از ادارهٔ کل راه و شهرسازی استان دریافت کرده و بصورت رسمی در حرفهٔ مهندسی مشغول به فعالیت گردند.