شناسهٔ خبر: 73408 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس خبر داد

تخصیص بیش از ۴۵ میلیارد ریال برای مرمت جاده‎های خسارت‎دیده گنبدکاووس

سیل رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: برای مرمت جاده‎های داخل روستا و معابر خسارت‎دیده ناشی از سیل امسال مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ولی‌الله رضایی رییس بنیاد مسکن گنبدکاووس، اظهار کرد: وقوع سیل در اواخر سال ۱۳۹۷ و اوائل امسال علاوه بر خسارت به واحدهای مسکونی به جاده‌های روستایی و معابر آن نیز خسارت وارد کرد.

وی افزود: احداث، بازسازی و مرمت واحدهای مسکونی در دستور کار قرار گرفته و برخی از آنها به اتمام رسیده و یا تا پایان سال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در چند روز گذشته مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای مرمت و بازسازی معابر و جاده‌های داخل روستا در نظر گرفته شده که امید داریم هر چه سریع‌تر انجام شود.

۱۷ روستای گنبدکاووس در دو بخش مرکزی و «داشلی‌برون» دچار خسارت‌هایی در جاده و معابر روستایی شدند

وی ادامه داد: این اعتبار زمینه ایمن‌سازی، پایدارسازی، احداث ابنیه فنی، دیوار حائل و بهسازی محیط روستا را فراهم می‌کند.

رضایی گفت: در حال حاضر ۱۷ روستای شهرستان گنبدکاووس در دو بخش مرکزی و «داشلی‌برون» دچار خسارت‌هایی در جاده و معابر روستایی شدند و پیش‌بینی می‌شود مبلغ ۱۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات تملک‌دارایی شهرستان مبلغ ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای جدول‌بندی، زیرسازی و آسفالت ۴۰ روستا در نظر گرفته شده که به صورت فاز به فاز در حال اجرا است.