شناسهٔ خبر: 73436 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد مدیرکل ساخت و توسعه راه های غرب و مركز از پرو ژه های راه سازي استان ايلام

وجدي مدیرکل ساخت و توسعه راه های غرب و مركز شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور از پرو ژه های راه سازي استان ايلام از تكميل شش كيلومتر باقيمانده تقاطع كارخانه سيمان تا تقاطع سرابله در آينده اي نزديك خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه وشهرسازي استان ايلام ، پروژه هاي راه سازي محورهاي كرمانشاه- حميل- ايلام و ايلام- مهران از جمله طرح هاي مورد بازديد وجدي مدیرکل ساخت و توسعه راه های غرب و مركز شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور به همراه مسئولان اداره كل راه و شهرسازي استان بود.

وجدی در اين بازديد در خصوص توسعه محور ايلام- سرابله- حميل گفت: از تقاطع كارخانه سيمان تا تقاطع سرابله ۱۲ كيلومتر بزرگراه در دست احداث مي باشد كه ۶ كيلومتر آن آماده بهره برداري است و شش كيلومتر بعدي نيز پيمانكار با جديت در حال عمليات راه سازي مي باشد و در آينده نزديك اين شش كيلومتر نيز تكميل خواهد شد.

همچنين ۲ كيلومتر از مسير بعد از تونل آزادي نيز به صورت چهار خطه در مرحله روسازي مي باشد كه با اتمام اين قسمت كل مسير ايلام تا تقاطع كارخانه سيمان (غير از تونل آزادي كه به زودي عمليات اجرايي تونل دوم نيز آغاز مي گردد ) به صورت چهار خطه زير بار ترافيك قرار مي گيرد. ضمن اينكه عمليات ايمن سازي محور ايلام تا حميل شامل ريزش برداري و ديواركشي و ... نيز در حال انجام است.