شناسهٔ خبر: 73465 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل بانک مسکن مطرح کرد

جلوی زیان ۳۵ هزار میلیاردریالی بانک مسکن در دو سال گذشته گرفته شد/در صورت تامین زمین شرکت سرمایه‌گذاری مسکن ساخت واحدهای مسکونی صدرا را آغاز می‌کند

ابوالقاسم رحیمی انارکی ابوالقاسم رحیمی‌انارکی با اشاره به اینکه بانک مسکن در دو سال گذشته جلوی زیان ۳۵ هزار میلیاردریالی بانک را گرفت، گفت: اگر زمین مناسب در اختیار این بانک قرار گیرد، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن، در شهر جدید صدرا ساخت واحدهای مسکونی را دنبال خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ابوالقاسم رحیمی‌انارکی مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به اینکه طی یک ماه آینده برنامه‌ها و استراتژی بانک مسکن تا سال ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد، گفت: طی ۲ سال گذشته برای جلوگیری از ورود به بازار نرخ سود بانک‌ها تلاشی نتیجه بخش انجام و همچنین جلوی زیان ۳۵ هزار میلیارد ریالی به بانک مسکن گرفته شد.

رحیمی‌انارکی همچنین گفت: قراردادی به صورت کنسرسیوم با بانک مرکزی برای احداث فاز ۷ پروژه بزرگراه شیراز- اصفهان در حال انجام است و منتظریم شرکت زیرساخت، وسایل را در اختیار بانک قرار دهد.

مدیرعامل بانک مسکن اضافه کرد: با توجه به اینکه بانک مسکن مسوول اجرای طرح اقدام ملی است، شاید در تداوم ساخت فاز هفت این پروژه با محدودیت روبه‌رو شویم اما در قالب همین طرح اتفاقات خوبی را در فارس رقم خواهیم زد.

به گزارش بانک مسکن، رحیمی‌انارکی وعده داد که اگر زمین مناسب در اختیار این بانک قرار گیرد، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن، در شهر جدید صدرا ساخت واحدهای مسکونی را دنبال خواهد کرد.