شناسهٔ خبر: 73496 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جا‌به‌جایی ۴۳ هزار نفر مسافر در شهرستان گرمی

شانه سازی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گرمی از جا به جایی ۴۳ هزار نفر مسافر در شش ماه گذشته دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، صدیف فرمان در بازدید از پایانه مسافری گرمی فعالیت ۱۰۳ دستگاه انواع ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم عزیز نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های مسافری انجام می شود.

قلع و قمع  ۹ مورد تجاوز به حریم راه‌ها

وی حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: با فعالیت گشت نامحسوس راهداری در شش ماه اول سال جاری ۱۶ عدد تابلوی غیرمجاز برچیده و درجهت جلوگیری از تجاوز به حریم راهها ۹ مورد شناسایی و قلع و قمع شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی با بیان اینکه راه ارتباطی ۴ روستا به طول۱۰ کیلومتردرقالب طرح ملی ابرار آسفالت خواهد شد افزود: اداره راهداری شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری ۹۷۰ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این مقدار ۱۱۸ کیلومتر راه اصلی ، ۷۰کیلومتر راه فرعی ،۷۳۷کیلومتر راه روستایی وشنی، ۴۵کیلومتر راه مرزی است.

تیغ زنی وحریم زنی ۱۲۶۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان گرمي

فرمان نصب ۴۷۰ عدد علائم، لایروبی، تنقیه و درایواسیون ۳۰دستگاه پل‌ها در راه اصلی، فرعی و روستایی،رنگ آمیزی ۱۱۴ متر سرعت کاه، ایجاد ۱۴۰مورد دپوی خاکی در محل پرتگاه‌ها، تیغ‌زنی و حریم زنی هزار و ۲۶۰ کیلومتر راه‌های اصلی، فرعی روستایی وشنی را ازدیگر اقدامات راهداران پرتلاش شهرستان مغان گرمی در شش ماه گذشته عنوان کرد.