شناسهٔ خبر: 73503 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پيام تبريک مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها به مناسبت هفته نيروی انتظامی

سیاوش امیرمکری رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران در پيامی ضمن تبريک هفته نيروی انتظامی، از حضور شرافتمندانه و مقتدرانه پليس در فرودگاه‌های کشور که همواره زمينه‌ساز آرامش خاطر و رضايت مسافران هوايی بوده است قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ متن پیام سیاوش امیرمکری بدین شرح است:

ارزش دو نعمت ازنظر مردم پوشیده است: امنیت و تندرستی. پیامبر اکرم(ص)

بي‌شک بهره‌مندی امروز ایران اسلامی از نعمت امنیت، مرهون بیداری و هوشیاری شیردلان سبزپوش نيروي انتظامي است که با استقامت و ایمان و با بهره‌گيري از تجهيزات نوين امنيتي، ضمن حفاظت از جان و ناموس هم‌وطنان، حماسه‌آفرینان عرصه عشق و ایثار و امنیت و مظهر اقتدار جمهوري اسلامي ايران هستند.

حضور شرافتمندانه و مقتدرانه پلیس در فرودگاه‌های کشور به ‌منظور برقراری نظم و امنیت، همواره زمینه‌ساز آرامش خاطر و رضایت مسافران هوایی بوده و بديهي است تجليل از آنان، ارج نهادن به خدمات پلیس است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و ادای احترام به شهدای پلیس، از حضور مقتدرانه و خدمات دلسوزانه، صادقانه و هوشمندانه آن يگان"به‌ویژه پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور" قدردانی و "روز نیروی انتظامی" را تبریک عرض نموده، از خداوند متعال اقتدار، عزت، سربلندي و بهروزي آن عزيزان را مسئلت مي‌نمايم.