شناسهٔ خبر: 73524 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسان سال ۹۸ در لارستان

آزمون نظام مهندسی اولین نوبت آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانی فنی و تعیین صلاحیت معماران تجربی سال ۹۸ در تاریخ پنج شنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ مهرماه امسال همزمان با سراسر کشور در مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، اولین نوبت آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانی فنی و تعیین صلاحیت معماران تجربی سال ۹۸ در تاریخ پنج شنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ مهرماه  امسال همزمان با سراسر کشور  در مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار خواهد شد.

 در این آزمون بیش از ۷۴۵ شرکت کننده که ۶۴۵ نفر مرد و ۱۰۰ نفر زن هستند درهفت رشته اصلی ساختمان شامل عمران ، معماری ، نقشه برداری ، تاسیسات برقی و مکانیکی ،شهرسازی و ترافیک با هم به رقابت می پردازد.

داوطلبان می توانند از روز دو شنبه ۱۵ مهرماه از طریق سامانه آزمون در سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی به نشانی  www.inbr.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و ساختمان اداره کل راه شهرسازی لارستان به شماره ۰۷۱۵۲۲۴۱۳۶۰ تماس حاصل نمایند.