شناسهٔ خبر: 73589 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران:

امنيت بر ارايه تسهيلات فرودگاهی مقدم است

سیاوش امیرمکری رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران در نخستين روز از هفته نيروی انتظامی به همراه جمعی از مسوولان شرکت به ديدار فرمانده پليس فرودگاه های کشور رفت و از وی و همکارانش به پاس خدمت گزاری خالصانه به مسافران قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در این دیدار که با همراهی حسین اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، رحمت اله فیروزی پور، مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی و احمد ایزدبین، مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات و عباس مسیبی، سرپرست روابط عمومی شرکت انجام شد، ضمن اعطای لوح سپاس به سردار حسن مهری، فرمانده پلیس فرودگاه های کشور در سخنانی گفت: امنیت و ایمنی دو مقوله مهم و راهبردی در هوانوردی روز دنیاست و یکی از پنج بخش راهبرد ۱۵ سال آینده ایکائو به ارتقای امنیت و تسهیلات هوانوردی و فرودگاهی اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر اینکه امنیت مسافران بر ارایه تسهیلات فرودگاهی تقدم دارد، افزود: امیدواریم با اختصاص تسهیلات بهتر و تجهیزات امنیتی بتوان شرایطی را فراهم کرد که به بازرسی بدنی مسافران نیازی نباشد.

تاکید بر پیگیری جدی مصوبه های کمیته حفاظتی فرودگاه ها

همچنین در این دیدار، سردار حسن مهری، فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با تاکید بر حمایت های خوب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از مجموعه پلیس فرودگاه ها عنوان کرد: از مدیران فرودگاه ها درخواست داریم که مصوبه های کمیته های حفاظتی را پیگیری کنند.

وی همچنین از پیگیری جدی برای برطرف شدن نظم عمومی در فرودگاه مهرآباد به دلیل مزاحمت ها و تردد بالای مسافرکش های شخصی خبر داد.