شناسهٔ خبر: 73602 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازي گلستان:

آزمون ورود به حرفه مهندسان گلستان مهرماه امسال برگزار می‌شود

آزمون نظام مهندسی مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه ۳۰۸۸ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان، در مهر ماه امسال شركت می‌كنند، گفت: از اين تعداد ۹۱۰ نفر زن و ۲۸۹۸ نفر مرد هستند كه در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهر ماه جاری با يكديگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، "حسین محبوبی" در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اداره كل اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر كشور طي روزهاي پنجشنبه ۱۸ و جمعه ۱۹ مهر ماه در دو حوزه دانشگاه منابع طبيعي پرديس(ميدان بسيج) گرگان و دانشگاه آزاد اسلامي واحد گنبد برگزار مي شود.

به گفته وي، آزمون روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه در دو نوبت صبح از ساعت ۹ الي ۱۲ در رشته هاي عمران(نظارت)، معماري(نظارت)، شهرسازی ، ترافیک و نقشه برداری  در بخش مهندسان و آزمون عصر آن هم از ساعت ۱۵ الي ۱۷:۳۰ در رشته هاي معماري (اجرا)، عمران(اجرا) ، مكانيك(نظارت) و برق (نظارت) برگزار مي شود.

محبوبي ادامه داد: آزمون روز جمعه ۱۹ مهر ماه هم از ساعت ۹ الي ۱۳ در رشته هاي عمران (محاسبات)، مکانیک(طراحی) و برق(طراحی) در بخش مهندسان  و  همچنین آزمون طراحي معماري از ساعت ۹ الي ۱۷ برگزار خواهد شد.

وي اضافه كرد: ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون كارت شناسايي آزمون و كارت معتبر عكس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حتي با تاييدیه ثبت نام آزمون مجاز نمي باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی اظهار داشت: كه داوطلبان به منظور رفع نقص در روزهای ۱۷و ۱۸ مهر ماه با در دست داشتن پرينت كارت شناسايي آزمون و برگه ثبت نام و كارت شناسايي عكس دار به آدرس اعلام شده در لينك كارت ورود به جلسه، مراجعه و اقدام به رفع نقص كارت آزمون كنند.

این مقام مسئول: هدف از برگزاري اين دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسي در رشته های عمران، معماري، برق، مكانيك و نقشه برداري در پايه سه برای مهندسین و پروانه اشتغال بکار در رشته های هفتگانه  بيان كرد.