شناسهٔ خبر: 73620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزمون ورود به حرفه مهندسان ۱۸ و ۱۹ مهر همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می‌شود

آزمون نظام مهندسی رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۱۸ و ۱۹ مهرماه همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل  راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، اعظم کیانمهر اظهار داشت: امکان دریافت کارت آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر ماه ۱۳۹۸ برای داوطلبین شرکت در آزمون فراهم شد.

کیانمهر بیان کرد: با عنایت به اینکه کارت ورود به جلسه آزمون ورود به حرفه مهندسان از روز شنبه ۱۳ مهر ماه از طریق سایت www.inbr.ir  برای داوطلبان قابل دریافت است ،ساعت شروع فعالیت باجه رفع نقص طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۷ و ۱۸ مهر در ساختمان فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اتاق ۶۱۴ از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح و ۱۳ تا ۱۷ می باشد.

وی تصریح کرد: داوطلبان حتما دفترچه راهنمای آزمون را به طور کامل مطالعه نمایند و همچنین ترک جلسه آزمون قبل از گذشت مدت دو سوم مدت زمان تعیین شده برای پاسخگویی هر رشته ممنوع است .

رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی در خصوص مجموع افراد شرکت کننده در این آزمون افزود: تعداد کل شرکت کنندگان ۲۵۱۹ نفر است که از این تعداد ۱۹۹۶ نفر مرد و ۵۲۳ نفر نیز زن به رقابت می پردازند .