شناسهٔ خبر: 73656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در استان قزوین

حق لطفي مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: برای اولین بار در کشور نمایشگاه صنعت ساختمان با هدف حفظ حقوق بهره‌بردار در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با همکاری دستگاه های اجرایی و مشارکت بخش های فنی، اجرایی و تولیدی در راستای اهداف مقرر در بند ۳۵ ماده ۳۷ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، این نمایشگاه را برپا کرده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ مهرماه ۹۸ در محل نمایشگاه های دائمی استان برگزار می شود، افزود: حفظ حقوق بهره برداران صنعت ساختمان، آشنایی با تکنولوژی ها و فناوری های نوین ساخت، اگاهی از استاندارها و ضوابط مربوط به ساختمان و تسهیل در استفاده کاربران، مهندسان و بهره برداران از خدمات و تولیدات این بخش می باشد.

دبیر شورای مسکن با اشاره به حضور اداره کل راه و شهرسازی در این نمایشگاه گفت: ارایه مهمترین اقدامات و طرح های انجام شده در این بخش به ویژه حوزه هایی که در آنها از فناوری ها و تکنولوژی های نوین استفاده شده از اهداف حضور در نمایشگاه است.

حق لطفی تاکید کرد: با توجه به حضور مهندسین، انبوه سازان، فعالان صنعت ساختمان و عموم مردم در این نمایشگاه، کارشناسان این اداره کل برای ارایه مشاوره و انجام راهنمایی های لازم در خصوص کلیه بخش های مرتبط با خدمات راه و شهرسازی در محل غرفه این اداره کل حضور خواهند داشت.