شناسهٔ خبر: 73705 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رئیس‌جمهوری:

ساخت مسکن و اصلاح بافت‌های فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است

حسن روحانی حسن روحانی در دیدار با استانداران استان‌های تهران، قم و البرز با اشاره به سیاست‌های اصلی دولت در حوزه مسکن گفت: ساخت مسکن و اصلاح بافت‌های فرسوده یکی از سیاست‌های اصلی دولت است. این طرح باید در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد و زمین‌های دولتی باید در پیشبرد این طرح مورد استفاده قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن روحانی، رئیس‌جمهوری کشور در دیدار با استاندارن استا‌ن‌های تهران، قم و البرز اشاره به محورهای گزارش‌های هر یک از استانداران در زمینه روند اجرای پروژه‌ها و طرح‌های دولت در این استان‌ها، بر هوشمند‌سازی شهرها برای تسریع و آسان نمودن اداره و مدیریت شهرها تاکید کرد و گفت: دولت الکترونیک سریع‌تر باید کامل شود تا روند امور و رفع حل مشکلات مردم سرعت بیشتری یابد.
رئیس‌جمهوری موضوع ساخت مسکن و اصلاح بافت‌های فرسوده را یکی از سیاست‌های اصلی دولت برشمرد و تاکید کرد: این طرح باید در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد و زمین‌های دولتی باید در پیشبرد این طرح مورد استفاده قرار گیرند.
روحانی با بیان سرمایه‌گذاری‌های کلان دولت طی ۶ سال گذشته در حوزه حمل و نقل گفت: توسعه حمل و نقل به ویژه ریلی و جاده‌ای برای دولت مهم است و از جمله پروژه‌های مرتبط با اتوبان‌های شهرهای اطراف تهران و استان‌های مجاور باید هر چه سریع‌تر تکمیل شوند.