شناسهٔ خبر: 73742 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دیدار وزیر راه و شهرسازی با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی

دیدار وزیر راه و شهرسازی با مدیران عامل شرکت های هواپیمایی وزیر راه و شهرسازی با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با حضور در سازمان هواپیمایی کشوری، با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی کشور دیدار و پیرامون چالش‌های صنعت هوانوردی بحث و گفت‌وگو کرد. 

در این نشست، علی عابدزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به افزایش تعامل ارکان صنعت هوانوردی در کشور گفت: اتفاق مهمی که اکنون در کشور رخ داده است، نزدیک‌تر شدن سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت‌های هواپیمایی است.

وی ادامه داد: این اتفاق افق روشنی را پیش روی صنعت ترسیم کرده و باعث شده در یک سال و نیم گذشته، با وجود افزایش تحریم‌ها، موفقیت‌های زیادی در صنعت مشاهده شود.

همچنین مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در این نشست ضمن تشکر از همراهی و مکاری وزارت راه و شهرسازی با صنعت هوانوردی کشور گفت: اکنون ارکان صنعت اعم از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت‌های هواپیمایی در تعامل و با همکاری مطلوب با یکدیگر کار می‌کنند و این مساله باعث شده تنش‌هایی که در گذشته وجود داشت، به حداقل برسد.

گفتنی است در این نشست جمعی از مدیران سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز حضور داشتند.