شناسهٔ خبر: 73778 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور؛

آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانان ، معماران تجربی در استان اردبیل برگزار خواهد شد

آزمون نظام مهندسی آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانان، معماران تجربی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، حسین نظری رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت به مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص نحوه برگزاری این آزمون اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانان، معماران تجربی طی روزهای پنجشنبه مورخه ۹۸/۷/۱۸ و جمعه ۹۸/۷/۱۹ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل، شهرستان‌های اردبیل ( دو حوزه )، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال در ۷ رشته عمران، معماری، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیک،  شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری برگزار خواهد شد.

وی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت دریافت کارت آزمون با مراجعه به سایت دفتر مقررات ملی به نشانی inbr.ir دریافت نمایند. ضمنا باجه رفع نقص طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۸-۱۷ مهرماه در ساختمان دانشگاه آزاد واحد بسیج از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح و ۱۳ تا ۱۷ عصر پاسخگوی مراجعه کنندگان خواهد بود .

رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت به مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل تعداد کل شرکت کنندگان در این آزمون را حدود ۳۶۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: داوطلبان حتما دفترچه راهنمای آزمون را بطور کامل مطالعه نمایند.