شناسهٔ خبر: 7381 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه :

۴۷۰میلیارد ریال برای محور «اسلام‌آباد غرب» به «حمیل» اختصاص یافت

شانه‌سازي جاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ۴۷۰ میلیارد ریال برای چهار خطه کردن محور اسلام‌آباد غرب به حمیل اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره کل روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری در حاشیه بازدید از محور اسلام‌آباد غرب به حمیل اظهار داشت: این محور در مدت زمان ۲۴ ماه با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای احداث شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه طول محور اسلام‌آباد غرب به حمیل را ۲۷ کیلومتر بیان کرد و افزود: این محور با عرض ۱۱ کیلومتر تاثیر بسزایی در توسعه استان کرمانشاه برای ترانزیت بهتر کالا دارد.

بهادری با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دارای پنج بازارچه مرزی است، بیان کرد: برای تردد و کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها و سایر وسائل نقلیه بهینه‌سازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: محورهای اصلی کرمانشاه با بار ترافیکی زیاد شناسایی و برای چهار خطه کردن آنها تلاش می‌شود زیرا بهبود راه‌های اصلی استان به‌دلیل جایگاه و موقعیت جغرافیایی که در غرب کشور دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بهادری همچنین افزود: محور اسلام‌آباد غرب به شاه‌بداق به طول ۲۷ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۸۰درصدی تاکنون ۱۹۰ میلیارد تومان هزینه داشته که این محور در طول هفت ماه آینده با هزینه ۴۰میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: به کمک دو طرح مذکور شبکه بزرگراهی از مرکز استان کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب، اسلام‌آباد غرب به جنوب و جنوب غربی کشور به نحو مطلوبی متصل می‌شود./

نظر شما