شناسهٔ خبر: 73838 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن هرمزگان خبر داد

رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در بستک

نيك بخت فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان هرمزگان از رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع در اراضی ملی شهرستان بستک خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان هرمزگان، ابراهیم نیک بخت از رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی شهرستان بستک خبر داد و اظهار داشت: این اراضی ملی که دارای وسعتی به میزان ۲۰ هزار مترمربع بوده که متصرف پس از تصرف قصد ساخت و ساز در آن می‌کند و ارزش آن بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: این اراضی ملی در اجرای حکم قطعیت یافته از سوی مراجع قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان هرمزگان و نیروی انتظامی از ید متصرف خارج و به دولت بازگردانده و تمامی خاکریزی های غیرمجاز تخریب شد.

نیک بخت بیان داشت: تلاش‌های شبانه روزی توسط نیروهای نیروهای یگان و حفاظت راه و شهرسازی شهرستان ها با تعامل با کلانتری ها و بدون هر گونه خسارت جانی و مالی و نیز با رعایت حقوق شهروندی صورت می‌گیرد تا فرصت از زمین خواران و متجاوزین به اراضی ملی و دولتی سلب شود.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان هرمزگان بیان داشت: در راستای حفظ حقوق بیت المال و مقابله با زمین خواری این تلاش‌ها به صورت مستمر ادامه داشته تا محیط امنی برای اعمال مجرمانه زمین خواران و حاشیه سازان فراهم نشود.