شناسهٔ خبر: 73949 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیركل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:

نرم‌افزار سالنامه آماری سال ۹۷ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر روی تلفن همراه راه‌اندازی شد

حسین متولی حبیبی حسین متولی حبیبی از تهیه و راه‌اندازی پلیكیشن موبایلی سالنامه آماری سال ۹۷ بدون نیاز به اینترنت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، حسین متولی حبیبی از راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل سالنامه آماری سال ۹۷ خبر داد و گفت: استفاده از اطلاعات سالنامه آماری سال ۹۷ بر روی تلفن همراه، در همه جا و بدون نیاز به اینترنت امكان‌پذیر است.

مدیركل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان افزود: اپلیكیشن موبایل سالنامه آماری سال ۹۷ در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای پیرامون دسترسی آزاد هم‌وطنان به آمار و اطلاعات،تهیه و در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی گفت: در حال حاضر نسخه اندروید اپلیكیشن در ماركت كافه بازار به نشانی https://cofebazaar.ir/app/com.kte.rah و پرتال سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌‌ای و نسخه وب اپلیكیشن Ios در نشانی      Salnameh.rmto.ir قابل دسترسی و بهره‌برداری است.

متولی یاد‌آور شد: اطلاعات این سالنامه در ۸ فصل مربوط به حوزه‌های فعالیتی حمل و نقل جاده‌‌ای، راهداری، شركت‌ها و مؤسسات و حمل و نقل هوشمند، قابل بهره‌برداری است.