شناسهٔ خبر: 7400 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس:

توضیحات وزیر راه و شهرسازی در مجلس منطقی بود/ مسکن اجتماعی نواقص طرح‌های قبلی مسکن را برطرف می‌کند

محمدقسيم عثمانی نماينده مردم بوكان در مجلس شورای اسلامی با تاييد اقدامات وزارت راه و شهرسازی در تكميل پروژه‌های باقی مانده از دولت قبل گفت: دولت يازدهم طرح مسكن مهر را به خوبی پيش برده است.

محمدقسيم عثمانی در گفتگو با پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازی درباره سوال نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از عباس آخوندی در صحن علنی امروز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت گفت: توضيحات وزير راه‌ و‌ شهرسازي قانع‌كننده و منطقی بود.

وي افزود: اينكه دولت يازدهم اصرار دارد تا طرح مسكن مهر و بسياري از امورات باقي‌مانده از دولت قبل را به سرانجام برساند اتفاق مباركي است.

نماينده بوكان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت جديد مخالفتی با طرح مسكن مهر ندارد و به دنبال خانه‌دار كردن اقشار كم‌درآمد اجتماع و رفع نواقص طرح مسكن‌مهر است. از سويي ديگر به نظر می‌رسد با اجرای طرح مسكن اجتماعي در دولت جديد نواقص طرح قبلي مسكن برطرف خواهد شد.

عثماني در ارزيابي خود از عملكرد وزارت راه و شهرسازي براي بهبود وضعيت راه‌های روستايی با تشكر از اقدامات انجام‌شده اين وزارت خواستار توجه بيشتر به راه‌هاي روستايي در استان‌هاي محروم شد و گفت: در مجموع روند ایجاد و بهسازی راه‌هاي روستايی مثبت است اما اميدواریم در استان آذربايجان غربي توجهات به راه روستايي بيش از گذشته شود.

وي در بيان پيشنهادات خود به شاخص‌ها اشاره كرد و افزود: تخصيص بودجه به راه‌هاي روستايي استان‌ها باید بر اساس شاخص‌ها و نه چانه‌زني انجام شود. /

نظر شما