شناسهٔ خبر: 74055 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

رسانه‌ها در جبران عقب ماندگی شاخص‌های توسعه استان مشارکت کنند

اروميه سیدمحسن حمزه‌لو در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گفت: رسانه ها با آسیب شناسی موانع توسعه استان، شفاف سازی و مدیریت اطلاع رسانی می توانند زمینه ساز ارتقای امید اجتماعی باشند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، سیدمحسن حمزه‌لو در این دیدار صمیمی با تقدیر از همراهی خانه مطبوعات استان در انعکاس برنامه‌ها، اهداف و فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان، اظهار داشت: مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی که یک حوزه فنی و مهندسی به شمار می رود نیازمند تعامل و همراهی رسانه‌ها در کاهش مشکلات و مسائل مردمی است.

وی با تاکید بر این‌که از رسانه‌ها انتظار می رود در مدیریت افکار عمومی بر بازتاب واقعیت‌ها و نگاه همه جانبه به رخدادها متمرکز باشند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی مسئولان و مردم می‌توانند در جبران عقب ماندگی شاخص های توسعه استان مشارکت کنند.

حمزه لو با اشاره به این‌که اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همواره پاسخگوی درخواست های رسانه ها است، خواستار عدم بزرگنمایی رسانه ها در انتقال دغدغه ها و مشکلات پروژه های اجرایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه  تلاش می کنیم اقدامات بارزی در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات انجام دهیم، ادامه داد: در این اداره کل دسته بندی اطلاعات به طریق محرمانه و غیرمحرمانه حاکم نیست.  

حمزه لو از رسانه های استان خواست که به بحث های توسعه و آبادنی استان توجه ویژه کنند و تصریح کرد: از رسانه ها انتظار می رود با نقد سازنده یار و یاور اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان با توجه به منویات مقام معظم رهبری دو اصل حرکت جهادی و حمایت از نیروهای انقلابی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان از تشکیل کارگروه تخصصی رفع موانع مساکن مهر استان خبر داد، گفت: اتمام مساکن مهر استان و اجرای دقیق طرح اقدام ملی در اولویت کارهای اجرایی است.

همچنین یوسف پیربداقی، مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی در سخنانی از زحمات و تعامل اداره کل راه و شهرسازی استان به ویژه اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل با جامعه رسانه قدردانی کرد و خواستار  همکاری های بیشتر در ارایه خدمات رفاهی به اعضای خانه مطبوعات استان شد.