به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مدير راهداري استان در گفت و گويي توضيح داد: نصب بلوك مفصلي باعث جداسازي لايه رفت و برگشت جاده هاي چهارخطه و افزايش ضريب ايمني آنها مي شود.
مهندس "عادل مصدقي"، مقاومت اين نوع بلوك را از گاردريل بسيار بيشتر دانست و گفت: بلوك مفصلي از نوع بتن هاي پرمقاومت و با نفوذپذيري كم است كه مانع عبور وسيله نقليه در برخورد با حفاظ و رفتن به لاين مقابل مي شود.
مصدقي، اعتبار هزينه شده براي اجراي اين تجهيزات را در سال جاري 10 ميليارد ريال اعلام كرد. در برنامه است كه سال آينده در سطح چهار كيلومتر ازجاده هاي مختلف استان از اين بلوك استفاده شود.
نظر شما