شناسهٔ خبر: 74093 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد:

محدوديت‌های ترافيكی بیست و چهارم تا بیست و هشتم مهر راه‌های کشور

نوروز- پلیس راه مرکز مدیریت راه‌های کشور محدوديت‌های ترافيكی بیست و چهارم الی بیست و هشتم مهر برای تردد در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرکز مدیریت راه‌های کشور محدوديت‌های ترافيكی بیست و چهارم تا بیست و هشتم مهر را به شرح زیر اعلام کرد.

۱.موتورسيكلت :

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه بیست و چهارم تا ساعت شش روز یکشنبه مورخ بیست و هشتم مهرماه ۱۳۹۸ از محورهاي كرج–چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران–سمنان–مشهد و بالعكس ممنوع مي‌باشد.

تبصره-تردد موتور سيكلت‌هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت‌هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

۲.سواري:                                                                                                               

- محور كندوان:

الف-تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۳  الی ۲۴ روز جمعه مورخ بیست و ششم مهر از كرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روز جمعه مورخ بیست و ششم مهرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

ب- تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۳  الی ۲۴ روز شنبه مورخ بیست و هفتم مهرماه از كرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روز شنبه بیست و هفتم مهر از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

- محور هراز

الف- تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۴ الی ۲۴  روز شنبه بیست و هفتم  مهر از رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۶ الی ۲۴  همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت يكطرفه خواهد بود.

*در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی در روزهای جمعه و شنبه بیست و ششم و بیست و هفتم مهر ماه محدودیت‌های مقطعی در هر ساعت شبانه روز از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و چالوس اعمال خواهد شد.

۳.نقليه سنگين (به استثناء حاملين موادسوختي ويافاسدشدني) :

۳.۱- محور كندوان: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع مي باشد.  

۳.۲-محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه بیست و چهارم مهر و از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهاي پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ های بیست و پنجم الی بیست و هفتم مهرماه و همچنین از ساعت ۶ الی ۱۸ روز یکشنبه بیست و هشتم از محور هراز ممنوع می‌باشد.

۳.۳-محور فیروزکوه:

تردد کلیه تريلرها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت ۸ الي ۲۴ روز شنبه مورخ بیست و هفتم مهرماه از قائم شهر به سمت تهران ممنوع مي باشد.

۴. محور قدیم رشت-قزوین، آستارا-اردبيل و بالعكس

تردد انواع تريلر و كاميون به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه بیست و پنجم مهر ماه و همچنین از  ساعت ۸ الی ۲۴ روز شنبه بیست و هفتم مهر ماه در محور فوق ممنوع مي باشد.