شناسهٔ خبر: 7410 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نکو در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

سؤال از آخوندی درباره مسكن مهر بی‌انصافی بود/ وزير راه و شهرسازي مصمم به پاسخگویی به مطالبات مردم است/ مسكن مهر با اشكالات فراوان دامن دولت فعلي را گرفت

ابراهيم نكو - نماينده مجلس عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سؤال از وزیر راه و شهرسازی مربوط به اقدامات دولت قبل می‌شد نه دولت یازدهم، گفت: آخوندی وزیر توانمندی است و از او انجام اقدامات خارق‌العاده انتظار می‌رود.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پاسخ‌های درخور و مناسب وزیر راه و شهرسازی به سؤال تعدادی از نمایندگان مجلس در نشست علنی سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح مسکن مهر در دولت قبل با اشکالات فراوان آغاز شد و دامن دولت فعلی را گرفت.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حرکت رو به جلوی وزارت راه و شهرسازی بر اساس استراتژی و اصول محکم و منطقی، سؤال از آخوندی را بی‌انصافی دانست و افزود: اگرچه انگیزه نمایندگان منتقد و طراح سؤال، مردمی است اما این انتقادات را باید متوجه دولت گذشته دانست.

وی با بیان اینکه دولت قبل با وجود داشتن منابع مالی گزاف نتوانست طرح مسکن مهر را به اتمام برساند ادامه داد: به همین دلیل دولت یازدهم و وزارت راه و شهرسازی مجبورند با وجود منابع مالی محدود این طرح را به پیش ببرند که انصافا تا به حال این اقدامات را به خوبی انجام داده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران با تقدیر از مدیریت مؤثر آخوندی بر تخصیص منابع مالی موجود به پروژه‌های مسکن مهر به همراه اجرای خدمات روبنایی و زیربنایی مورد نیاز این پروژه‌ها گفت: مدیران دولت یازدهم و وزیر راه و شهرسازی، مدیران توانمندی هستند که از آنها انجام اقدامات خارق‌العاده در اتمام پروژه مسکن مهر انتظار می‌رود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر واکنش بسیار خوب مجلس به سخنان امروز وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی خاطرنشان کرد: آخوندی مصمم به پاسخ‌گویی به مطالبات مردم است؛ وزیر راه و شهرسازی در این جلسه به مطالب خوبی اشاره کرد و توانایی به سرانجام رساندن پروژه‌های بزرگ را به اثبات رساند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس، اتمام طرح مسکن مهر در دولت یازدهم را یادگاری مناسب این دولت برای آیندگان ذکر کرد و گفت: با ادغام دو وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی و تولد وزارت راه و شهرسازی، تعداد زیادی پروژه و طرح مسکنی و حمل و نقلی از دولت قبل برای مسئولان وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم باقی مانده که البته آخوندی با مدیریت صحیح منابع مالی محدود این وزارت‌خانه و اجرای استراتژی «الأهم فالأهم»، پروژه‌های اولویت‌دار برای مردم را تکمیل کرده است./

نظر شما