شناسهٔ خبر: 74106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آمل خبر داد :

انجام عملیات زیرسازی و آسفالت محور روستایی "نشل -اندوار" شهرستان آمل

رامي رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمل از عملیات زیر سازی و آسفالت محور روستایی"نشل -اندوار این شهرستان به طول۳ کیلومتردر قالب طرح ملی ابرار (اقدام برای راههای روستایی اولویت دار) خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان مازندران، مسعود رامی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: راه هاي مواصلاتي يكي از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادي و اجتماعي هر كشور محسوب شده و از اين رو راه هاي روستايي به دليل اتصال روستاها و مناطق روستايي و عشايري به شهرها و مراكز صنعتي مي توانند نقش بسيار مهمي را در جا به جايي محصولات كشاورزي و دامي ايفاء نمايند.

وی در ادامه افزود : از این رو این اداره علاوه بر اقدامات گسترده ایمن سازی در محورهای تحت پوشش خود ، فعالیت های در خور توجه ای در زمینه حفظ و نگهداری از راه های روستایی در دست اجرا دارد.

رامی  ضمن اشاره به اجرای طرح ملی ابرار در مازندران تصریح کرد: محورهای روستایی "نشل - اندوار" و " نظام آباد "  جمعا به طول ۶ کیلومتر از جمله پروژه‌های طرح ابرار در شهرستان آمل هستند.

وی هدف از اجرای این طرح را ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام راه‌های روستایی  و اقدام برای راه های اولویت دار روستایی شهرستان برشمرد.

رامی بيان داشت : شهرستان آمل  دارای۱۰۶۰کیلومتر راه اصلی، فرعی وروستایی بوده که از این مقدار۷۷۵کیلومتر آن روستایی است.

گفتنی است: طرح ملی ابرار در استان مازندران در قالب ۱۴ پروژه در دست اجرا است.