شناسهٔ خبر: 74121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران؛

بر بسترسازی اشاعه فرهنگ نورانی نماز در ادارات تاکید کرد

نماز مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در حاشیه تشویق از فعالان نماز که در نمازخانه اداره کل تشکیل شد بر بسترسازی اشاعه فرهنگ نماز در ادارات تاکید کرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، عباسعلی نجفی اظهار داشت : نماز بهترین وسیله ارتباطی انسان با خداوند متعال است و در توصیف جمال نماز علاوه بر روشنایی بخش بر جان پیامبر(ص) به‌عنوان سایه رو سفیدی اهل ایمان، طهارت روح عموم مردمان نیز از آن یاد شده است بلکه نماز بازدارنده گناه، عصیان و پوشاننده خطا و اشتباه دانسته‌اند.

نجفی در بیان اهمیت نماز جماعت در ادارات، با تاکید بر لزوم استفاده از ابزار تشویقی در دستگاه‌های اجرایی، گفت: تشویق مسئولان و فعالان امر اقامه نماز دستگاه‌ها امری ضروری است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تصریح کرد: تجلیل از فعالان نماز اداره کل ، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع نماز ویژه فرزندان همکاران و صدور گواهینامه تشویقی و درج در پرونده پرسنلی کارکنان به عنوان تشویق کسانی که به‌طور مستمر در نماز جماعت شرکت می‌کنند، از جمله برنامه‌های ما برای گسترش فرهنگ نماز جماعت است.