شناسهٔ خبر: 74201 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشریح اقدامات راه و شهرسازی سروآباد در نیمه اول سال

آسفالت سرپرست راه و شهرسازی سروآباد از نظارت و بازرسی‌های مستمر پروژه‌های راهسازی در راه‌های اصلی و روستایی شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان کردستان، عبدالباسط رستمی گفت: در طول شش ماهه اول سال، اقدامات خوبی در راستای نظارت بر پروژه های راهسازی توسط کارشناسان این اداره انجام شده که می‌توان به نظارت و بازدید مستمر از پروژه های بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی هرسین -بیساران، بهرام آباد -بندول، اورامان - ناو و بین شهری سرواباد -کامیاران اشاره کرد.

رستمی ادامه داد: در همین مدت همچنین بر اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری سروآباد شامل دیوار چینی، سنگ‌فرش و بتن ریزی معابر نظارت و بازدید مستمر صورت پذیرفته است.

وی پاسخ به استعلامات ادارات، پیگیری پرونده های حقوقی، امورات مربوط به مسکن مهر ، مصوبات جلسات مدیریت بحران، پاسخ به استعلامات فرم ج، تشکیل جلسه به منظور رفع معارض در پروژه ‌های راهسازی، ارتباط مستمر با ستاد اداره کل و فرمانداری شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده توسط آن اداره در نیمه اول سال برشمرد.