شناسهٔ خبر: 74266 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پيام تبريک مديرعامل هما به مناسبت روز مراقبت پرواز:

کنترلرها دليل اعتماد به صنعت هوايی بوده و هستند

تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با ارسال پيامی به مديرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوايی ايران، روز جهانی مراقبت پرواز را تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ متن پيام تبريک کاپيتان زنگنه، رئیس هيئت مديره و مديرعامل "هما" به مناسبت روز جهاني مراقبت پرواز به این شرح است:

آسمان ايران، شاهد انبوه پروازهايي است که در تمام ساعات شبانه روز، کُريدورهاي هوايي ايران را برگزيده اند تا در نهايت آرامش و ايمني مسير هوايي خود را طي کنند.

 بي ترديد رصد و هدايت لحظه به لحظه صدها پرواز در مسيرهاي ورودي و خروجي، کاري شايسته و تحسين برانگيز است که تنها به دست تواناي کنترلرهاي متعهد و متخصص شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در حال اجراست.

همکاران مراقبت پرواز، يکي از عوامل اصلي اين امنيت و ستون اصلي بهره وري از صنعت حمل و نقل هوايي و دليل اعتماد به صنعت هوايي کشور بوده و هستند.

اينجانب ۲۸ مهرماه(۲۰ اکتبر)، روز جهاني مراقبت پرواز را به همه همکاران فهيم، هوشمند و تيزبين مراقبت پرواز و جامعه هوانوردي کشور، تبريک عرض نموده، توفيقات روزافزون مجموعه شرکت فرودگاهها و ناوبري هوايي ايران را در خدمت رساني به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم شريف ايران از درگاه احديت خواستارم.