شناسهٔ خبر: 74331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست کارگروه مشترک ادارات کل راه و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک استان تهران برگزاری شد

تهران جلسه کارگروه مشترک ادارات کل راه و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک در محل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان تهران , رضا نگهبان با  اشاره به مصوبات این جلسه گفت: با توجه به گزارش واصله مبنی بر اسناد مجعول در یکی ازشعبات دفتر اسناد استان تهران که تاکنون به ۴۸ فقره اسناد انتقال منجر شد ، مقرر گردید، این دو اداره کل با مراجعه به اداره ثبت اسناد مربوطه و بررسی کلیه پرونده‌های مرتبط نسبت به معاملات معموله کنترل و گزارش نهایی آماده گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: به منظور پیگیری از اقدامات مشابه در مکاتبات اداری , انتقال اسناد از این پس از سوی اداره کل راه و شهرسازی  تهران با کاغذ مخصوص واجد هولوگرام و مهر برجسته و با معرفی دو نماینده به طور مشترک صورت خواهد پذیرفت .

نگهبان با اشاره به تثبیت پلاک ۱۲۲ اصلی حصارک کن به عرصه ملی گفت: مقرر گردید پیرو مکاتبات معموله در خصوص تبدیل سند دفترچه ای به کاداستری پلاک ۹۳۷۵ فرعی از ۱۲۳ اصلی به اداره ثبت کن، سند مالکیت کاداستری پلاک مرقوم صادر شود.