شناسهٔ خبر: 74337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی ستاد خبری حراست اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی

معيني مدير حراست راه و شهرسازی خراسان رضوی از راه اندازی ستاد خبري حراست اين اداره كل خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، محسن معيني فيض آبادي با اعلام اين خبر گفت: ارتباط مردم با حكومت ها و مسوولين آنها ريشه در تاريخ بشريت داشته و هميشه اين ارتباط سبب تقويت بهره وري در ارائه خدمات گرديده است.

وي افزود: در همين راستا مديريت حراست اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي براي دستيابي به اهداف مقام عالي وزارت و نيز تحقق اهداف و برنامه هاي ابلاغي مركز حراست وزارت متبوع، موفق به راه اندازي ستاد خبري گرديده است و مردم مي توانند با ورود به پرتال اداره كل به نشاني razavi.mrud.ir با اداره حراست در ارتباط باشند.

معيني تصريح كرد: علاوه بر شماره تلفن ۳۷۶۱۴۱۰۴-۰۵۱ و تلفن گوياي ۳۷۶۶۶۰۰۱-۰۵۱ و شماره فكس ۳۷۶۷۱۰۱۴-۰۵۱ ، آدرس ايميل ستاد خبري به نشاني herasat@khrud.ir  نيز به منظور تسهيل ارتباط هر چه بيشتر مردم با اين اداره كل در نظر گرفته شده است.

وي همچنين گفت: ستاد خبري حراست در ادارات شهرستان هاي سبزوار و نيشابور با شماره تلفن ۴۴۶۷۲۲۷۹-۰۵۱ ، كاشمر با شماره تلفن ۵۵۲۶۳۶۹۵-۰۵۱، تربت حيدريه با شماره تلفن ۵۲۲۲۲۰۳۹-۰۵۱ و سامانه پيامكي ۰۹۳۸۵۶۵۹۳۶۴ و شهرستان قوچان با شماره تلفن ۴۷۲۳۹۹۶۷-۰۵۱ و سامانه پيامكي ۰۹۳۵۶۴۵۵۷۱۳ نيز راه اندازي و آماده دريافت هرگونه اخبار مردمي در حوزه راه و شهرسازي است.