شناسهٔ خبر: 74358 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشت بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی استان گیلان

اتوبوس مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای گيلان از بازگشت بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی استان با اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی برونشهری خبر داد.

      به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، محمدرضا نازک‌کار ضمن اعلام این خبر گفت: روند بازگشت زائرین اربعین با اعزام ناوگان حمل و نقلی اتوبوسی استان در حال نظارت و  پیگیری است.

رییس کمیته حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین استان گیلان افزود: با گذشت سه روز از اربعین بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از زائرین استان گیلان  با استفاده از ناوگان حمل و نقل اتوبوسی به استان بازگشتند.

نازک کار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در اربعین سال‌جاری هیاتهای اعزامی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گیلان به همراه نمایندگان تشکل‌های صنفی استان به مرز مهران بر روند بازگشت زوار اربعین حسینی استان گیلان نظارت مستمر داشتند.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای گيلان سپس خاطر نشان نمود: زائران در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی در حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای و یا ضرورت اعلام شکایات می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱ و سایت ۱۴۱ اقدام کنند.

نازک کار در بخش دیگری از سخنان خود مجدداً به آمار کلی اعزامهای صورت پذیرفته زائرین اربعین از استان اشاره کرده و گفت: بیش از ۱۹ هزار و ۵۸۴ نفر از زائرین اربعین حسینی استان ناوگان حمل و نقل اتوبوسی راهی مرز مهران شدند ، همچنین ۱۶ هزار  و ۹۳۰  زوار خارجی اربعین نیز از مرز آستارا به مرز شلمچه عزیمت كردند.